gissa vad jag göööör !!

haha jag lyssnar på ulrik såklart !! Så jävla grym, och för er som missade det så vann han mgp nordic igår också :D
Har suttit och kollat på massor extraklipp om lilla melodifestivalen i 2 timmar nu haha. Gillar jag något blir jag oftast helt fast. Gick och hämtade lite nybakat bröd och varm choklad också. Så jag har det gött minsann!
Måste göra mina konfa läxor (!!!?) usch jag vill verkligen inte. Måste väl vänja mig nu för den här veckan kommer bli förj*vlig. Tror jag har 3 eller kanske 2 prov.. BLÄÄÄÄ jag vill spy på skolan just nu och sen vill jag gärna ha lite jullov. Tror det bara är 3 veckor kvar nu iaf, måste hålla ut!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0