Hemma i Banken igen. Tänkte hoppa in i duschen och få bort all skit ur håret. Det blev lite fotande efter skolan. Simon är nog inte så nöjd med mig haha. Men asså jag kan aldrig vara seriös. Jag skrattar och fular mig hela tiden, det var därför jag hade vissa krav på fotograferingen: INGA "SERIÖSA" BILDER! Vi skulle måla mig i fejset och köra in det i aluminiumfolie och sånt töntigt. Men vi hade inte så mycket tid och foliet hängde inte med. Jag lyckades iaf ha brillor på mig på de flesta bilderna. Jag är rädd för resultatet asså.. aja när simon har fixat lite ska jag väl visa dom här. om ja vågar..
såhär gosigt är mitt hår just nu.. och lite väl svart runt ögonen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0