egghuwe

Sitter hos sofisen och taggar lite inför dagens utflykt till kungliga huvudstaden!! Tösen har ju bjudit med mig på P!NK konsert hihi. Det kommer bli gryyyyymt!!!
Sofia och jag skulle hälsa på på alléskolan idag så jag var påväg att möta henne när hon hade slutat, men då skriver hon ett sms att jag ska komma till facetten för hon skulle äta. Hon menade alltså att jag skulle sitta i matsalen på facetten med henne, simpan, ewe och malin när dom äter !!! Såklart fick hon mig att komma dit.. Haha helt galet. Men det var fan jätteläskigt att sitta där, helt plötsligt kan man inte beté sig hur som helst som jag kan göra i jönköping. Jag menar det är ju typ ingen som känner mig på min skola så jag bryr mig inte, men helt plötsligt känner jag nästan alla.. Nu kommer mamsen och hämtar mig. Ha det fint ♥


min söta vän när hon var brunhårig - tuff liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0