CCCCimon

Jag diggar honom stenhårt och han är min absoluta favorit i Paradise Hotel kan ja lova ! Hans röst är ju gudomlig hehe :)
syns det ens vad det står ??
såhär står det iaf :)

Och hur avtändande är inte dessa enorma bröstvårtorna som ni mammor daskar upp på matbordet med en jävla smäll? Fan alltså, skärpning. Dra in spädfanskapet under jackan och nanna istället.

Nästa gång jag ser en svullen tutte full med mjölk och saliv slungas fram går jag fram och doppar pungen i deras latte. Där kan vi snacka snutta!


hahahaha, tycker alla borde skicka lite löööv till grabben♥

coolt att han stavar med c förrsten, ascool helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Sarah

Han är snygg :)

2009-11-19 @ 20:32:43
Postat av: julia

håller med dig där :)

2009-11-19 @ 22:38:14
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0