åhej

nu är jag hemma från en fullspäckad dag :) Ante och Ronja hämta upp mig efter skolan så bilade vi till lager 157. Blev minsann lite fynd iaf. Vissa saker orkade jag inte ens testa så får väl se hur det blir med det, kanonbra tror ja iofs. Blev iaf:
2 stora cardigan
linne med coola snubbar på (sova i)
sockar :)
armband
stor pojk tisha
leopard tights
svarta blanka tights (inte vet ja vad dom kallas?)
sneakers, dock från scorett


nu vet ni det också, kanonbra! Åkte direkt till Hanna sen iaf, kollade på Idol och hade det allmänt mysigt. Tog bussen hem och här sitter jag nu i min mumsiga säng. Hostar som en rutten hamster så nu är det nog bäst jag går ner och tar hostmedicin innan jag somnar. Eller så ligger jag och hostar överdrivet mycket så kanske om jag har tur Ante kommer in med lite medicin hihi. Fast nae jag behöver medicin nu nu NUUU! Var redo för riktig bloggardag i morron!
idag bjuder jag på mig och mormor, för att hon är världens bästa mormor helt enkelt♥
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0