"132 tonårsfrågor"

haha, hur kul är inte sånt här! :D
men tycker du det är så jävla tråkigt så läs inte

3 frågor om förhållande
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - absolut
hur många har du varit kär i? - hmmmmm 2 kanske
är du kär just nu? - tror så

10 frågor om dig själv
namn? - julia
när fyller du år? - 25 augusti
några piercingar? - öronen naveln
vad har du på dig just nu? - strumpor sockar leggins trosor bh tisha mjukiströja
vilken årstid är bäst? - Sommaren!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna ganska tidigt och vara pigg som attans och veta att en sån jävla kul dag väntar :D
vad tycker du mest om hos dig själv? - skönast humor
vad är du bra på? - klia på ryggen ;)
vem älskar du mest på denna jorden - familj och närmsta vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - var och när? men oftast tsm med ngn


5 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - den är svår, tror mina hemlisar finns lite överallt.. kan va mamma ida sofia eller simone tror ja
vem är den roligaste av dina vänner? - sofia, ida och jeppe, alla är så jävla störtsköna!
vem är snyggast av dina vänner? - meh! vilken elak fråga! blir arg !
vem är mest partyprisse? - ida sofia ronja
vem är den du helst har filmkväll med? - beror helt på humör, mamma, vänner eller någon annan jag tycker om



10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - helt klart mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jajemen
vem är farligast i din familj? - haha, alla är feta mesar! (blir kanske mamma isf)
vem ser roligast ut i din familj? - hahahaha
vem är coolast? - julia va ? :)
har ni något husdjur? - 2 katter och en hund, wow
vem har du mest gemensamt med? - bror va ?
vem står för underhållningen? - mamma jag och jocke kan få till det ihop
vem sover du oftast med? - hmm inte för jag sover ofta med någon men isf mamma, iris(hund) eller kajsa (katt)
roligaste kvällen med familjen? - men kom på liiiite svårare frågor då! jag minns nog inte ens när vi hade kul ihop som en familj sist. Då menar jag hela familjen med mamma pappa jocke. Eftersom mamma och pappa är skilda. Men när vi var heeeeela familjen (vi+jacobsson) förutom pappa på kryssningen i somras slår nog det mesta. 

10 frågor om idag
vad har du gjort? - bajs
vad ska du göra nu? - bajsa
har du gjort något dåligt idag? - mm, inte pluggat så troligtvis lämnat in ett icke godkänt prov..
vad har du ätit idag? - frukost, soppa, mackor, mat, godis
har du duschat idag? - snart :)
är du trött nu? - litegranna
vad händer imon? - massor skulle jag tippa
går du i skolan? - jaharrå
har du varit i skolan idag? - mmm


ANNAT
Hur mår du just nu? - okej
Har du piercat dig? - men ja!!!
Är du hungrig nu? - najnaj fo hilvidii
Vad är klockan nu just nu? - 19.43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - kissis blogg, facebook, jlt, johanna forsbergs blogg (där jag hittar alla dom här roliga hehe) och min egen blogg.


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- jontifettot
Vem ringde du senast? - Simpan
Vem sms:a till dig senast? - halebop hehe
Vem sms:a du till senast? - jontee

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 4 dagar... :(
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 11 dagar tror ja.. :(

ÖVRIGT
Gillar du punk? - njaae va 
Har du sminkat dig idag? - jajemensan

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - aharrå!
Vilket är ditt favoritband? - robins, the fray
Vad gillar du för musik? verkligen allt möjligt

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - mm
Har du fler än 3 jeans? - mm
Har du fler än 5 tröjor? - mm
den va ju kul ?

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - jao
Använder du wax? - na, i krisfall
Använder du ögonskugga? - isf på fest
Använder du kajal? - oftast fest där med
Använder du hårspray? - sometimes
Använder du volymspray? - naaj, eller ja vene iofs. kanske är det jag har
Andänder du mousse? - nooope
Använder du deodorant? - haha japp
Använder du skinspray? - va är det ?
Använder du parfym? - såklarten
Använder du läppglans/läppstift? - väldigt sällan
Använder du brunkräm? - nejnej
Använder du rouge? - njaa inte just nu iaf
Uppsatt hår eller hängande? - diggar båda, helst uppsatt nu när mitt är kort dock
Plattar/lockar du håret varje dag? - varannan kanske 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - hahaha nae


KÄRLEK♥ (jag gillar nya symbolerna jag upptäckt)
Är du kär just nu? - tror ja 
Har du kysst någon idag? - nej du 
Är du romantisk? - alltid
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - neee
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - hehe jaa..
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - hmm inte så seriöst, jonte (endagarsförhållande fanns ju också). seriöst, martin
Hur länge höll det? - martin var i 2 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag gillar båda, men lutar åt förhållande nu asså
Har du varit tillsammans ? haha va, jaa 
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - hihi, sebastian♥
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - haha neeje
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - tror mamma var 17. Pappa var väl 20 då kanske, vad vet ja
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - jag har alltid vart lite tänd på andrea
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - NEJ! 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - hmm, inte mycket av nått av det

okej det vart inte 132 för jag tog bort några jag inte hade lust att svar på haha. Nu kan ni nästan hela mitt liv varsegoda. Ska hitta nån kul bild att lägga in med.
bjuder på mig själv för att lätta upp stämningen lite nu va
hihi, hittade en söt rumpa bland symbolerna så det blir lite variation bland mina symboler
hejsvejs ω

Kommentarer
Postat av: andrea

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - jag har alltid vart lite tänd på andrea



haha ja har alltid kännt på mig att de va nått du inte talat om för mig :O

2009-11-05 @ 21:24:32
URL: http://addenilsson.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha (L)

2009-11-06 @ 18:01:40
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0