ont i magen

har ätit liiiite för mycket skumtomtar och liiiiite för mycket center. Men ååh så gott. Nu ska jag dra igång playa del sol och sova för imorron blire ingen sovmorgon minsann. Åker in till stan 9.20 för att handla julklappar och ha nått möte på ljunkan. Har inte skrivit alls mycket i helgen. Har haft lite lite tid och så. Ni ska få en liten sammanfattning av min helg iaf.
♦saw-kväll hos sofia
lovisa till sofia (pratar om deras mobiler)
-segade den ?? Så jävla dålig!!! Min har ändå legat i toan
♦julbak och klä granen hos pappa
pappa till mig när han skulle lyfta upp mig i benen
-Åh va tung du är ! du är inte lika lätt som förr..
♦hälsat på sarah och varit lite nostalgisk och kollat coyote ugly
♦umgåtts med affe som varit ensam på eh. haha
affe får stå för bilden ikväll också

Kommentarer
Postat av: Simon

Naaej, vadå måste du ha gjort nått för att jag vill slå dig? ;D

2009-12-21 @ 20:15:53
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Hanna Helt

uppdatera nån gång då din lilla snopp :(

2009-12-21 @ 22:43:50
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0