LKPG vs JKPG

jag sitter i ett litet ljudbås och filosoferar med musik och väntar på Jayjay (jaaa ja vet att det är JJ, coolare sådär helt enkelt) Hon gör ett prov och jag har en svag känsla av att det inte går så bra för henne. Hon har suttit där ett tag nu. Jag har pratat med mamma och hon har kollat runt lite och kanske blir så att jag byter skola efter jul eller nått. Men det är absolut inte säkert. Jag får ont i magen av allt det här, måste ju verkligen tänka över det innan jag gör något. Jag får inte ångra mig sen, då äre för sent.

hade inte många bilder här i skolan minsann. får bli denna tuffa bild från mitt arbete om trender :)
GISSA TRENDEN !? (;

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

:(

2009-12-09 @ 15:07:29
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: JJ

det gick jättebra för mig ( JayJay) :) och gissningen är paljetter och att du är dum som byter :'(

2009-12-09 @ 18:34:48
Postat av: Amanda

Om du byter till ljunkan kommer vi gå på samma skola sen hihi :)

2009-12-11 @ 18:44:38
URL: http://lonnamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0