Klockren!!!

joo först var ju ty, men vem fasen är det då ?? Tänkte att jag skulle kolla upp det så jag söker på eniro efter "ty", självklart får jag fram en restaurang, ett stall och nått säkerhetsföretag.. Oj det känns ju som det finns fler än 1 person på dessa ställen så jag ångrar mig och söker på google. Så här har vi ty
ja du ty, du kan ju ta och ringa mig så kan du få ett litet pris
För stora priset går till ANDREE woohoo, pompa och ståt!! Grattis andree, jag hoppas du gillar skumtomtar (juleskum för er som är petiga) för det är nämligen priset och en liten länk kan du få. Passande pris såhär i juletider. Du får det nästa gång vi ses.
tröstpris går till lisa drougge julia tember ronja dahllöf och andrea nilsson som hade rätt svar fast lite tooo late alltså! Fast ni får hämta priset själva
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0