julia tycker om negrer !

aaa det gör jag :)  iaf många av dom. Jag känner dock inte så många.. hmm, aja tror dom flesta är allmänt goa av sig. Idag såg jag en neger på bussen som stog med hörlurar och diggade till musiken sådär skönt med huvvet. Så jävla cool kille liksom, står där som ingenting och bara visar att han är neger och har rytmen i sig. eller nått sånt iaf (fördomsfull, men det är banne mig sant)
Jag diggar negrer alltså, och det är faktiskt inte dumt att säga neger som många verkar tycka. Jag menar iaf inget illa med det. Sökte lite på youtube efter neger, här har ni resultatet. Ganska kul måste jag erkänna hahaha

Kommentarer
Postat av: Simon

WTF? Du är ju störd på riktigt ;P :D

2009-12-17 @ 23:39:00
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0