hitler skulle dödat mig..

Jag gör något konstigt med min fot, jag spänner den liksom. Det trivs jag med att göra, tills jag helt plötsligt får kramp i den. AAAAAAAAAAJ liksom! Det är inte första gången heller, så jag vet inte varför jag gör det..
en liten kul grej bara
jag eeken och josephine satt på vår håltimma och pratade skit i matsalen. På något helknasigt sätt började vi prata om hur vi skulle reagera ifall Hitler helt plötsligt kom in genom dörren. Vi resonerade lite, skulle vi slänga oss på golvet, springa iväg eller sitta kvar och kanske ta ett kort. Eeken säger stolt att hon skulle sitta kvar eftersom hon är blond och blåögd och det är ju så man ska se ut enligt Hitler.
Jag: Jao jag har ju bruna ögon..
Eeken: HAHA, Hitler skulle dödat dig !

det tyckte hon va kul minsann..
btw, tror jag att jag har gröna ögon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0