GOD JULIA!

julia är glad, för hon gillar julchoklad
jocke är sur, för han har inga pengar på sin lur
jag fick äta frukost själv, men det va ingen stor grej /jocke (han kan inte rimma)
jag fick äta frukost själv, dom andra sprang till en laxälv
jag har på mig min pippitröja, för jag trivs inte i en slöja
fast hellre det än en blöja
idag har jag mittbena, för då känner jag mig inte allena, tjena
santa clause kommer till staden, jag hoppas han vill massera mig på vaden
jackson five är skiten, michael jackson är inte längre liten
jocke har en fläck på magen, han verkar lite dragen
tack för alla "god jul", det tycker jag är kul
ha en fin dag allesammans :)
var snäll och inget gnäll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0