sköna gröna grebo

Hemma i jkpg igen då, trevlig bussresa hit faktiskt. Jag älskar att åka på kvällen när det börjar bli mörkt haha, vilken tönt jag är men det är ju underbart ! 
Pappa och mamma firade mig lite idag då eftersom jag fyller år på tisdag och kommer inte träffa dom på en vecka, fick iaf en datorväska och pengar. Låter ju inte hur kul som helst men mamma vågar inte ens köpa grejer till mig längre för hon vet inte vill jag vill ha eller nått.

Nahepp, vet att det inte är kul att läsa så bjuder på bilder som jag snodde av Ronja från sköna gröna grebo kvällen.

jon och ronja är lätt snyggast med mosade feejs

kvällen ABSOLUT roligaste bild!! Ida attakerar 2 oskyldiga, okända människor hahahaha 

/ J


Kommentarer
Postat av: Mammi

Vaddå vågar?? Det är bara det att du frångått min stil ju.

2009-08-24 @ 05:40:46
Postat av: julia

aja, samma sak juu ;)

2009-08-24 @ 15:02:25
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0