16 bast

och det låter ju inte ens mycket.. aja 
när jag vaknade fick jag syn på 3 sms och 1 missat samtal. Någon som är populär eller så är det bara så att jag fyller år. Skit samma, fick iaf ett gulligt rim av andrea:

Du 16 bast idag fylla, med det här smset jag dig hylla.
Det blir pompa&ståt i jönköpings håla, medans jag höjer glaset här borta och skåla.
Du kanske en ny fåtölj får, och blir så glad att du fäller en tår.
Mitt rim suger väldigt mycket, jag hoppas du inte blir arg och hugger mig i stycke.
Om du vill får du kalla mig trattskallen, för jag tänkte dra till Irak till bombanfallen.
Hoppas du får en kanondag, för nästa gång blir du 17 och det lär ta ett tag.

TACK SÅ MYCKET<3

måste fixa sista sen bussen
/ J


Kommentarer
Postat av: Andrea

Thahaha, man undrar ju vad jag kan ha för fel i huwwe, puss på födelsedagsbarnet!

2009-08-25 @ 17:27:25
URL: http://addenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är heeelt go i huvvet asså :D puss på andrea som inte fyller år tadadada

2009-08-25 @ 19:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0